onsdag den 19. marts 2014

Udfordringsprojekt uge 12.

3. hat er nu klar.

Selv om jeg nu har hæklet en del med denne garn, synes jeg stadig ,,at det er svært at få alle tråde med igennem løkkerne,, forstår ikke hvordan de gør nå de kan stå og snakke mens de hækler uden at se på hækletøjet dem som virkelig har styr på det.



Jeg forsøger mig med en omgang ,hvor jeg skifter mellem alle farverne. Egentligt får jeg ideen fordi garnet er ved at slippe op og jeg skal vente på at det næste af den græsgrønne kommer. 

Efter et stykke tid lykkes det mig at få et fint snoet mønster på bagsiden ved farveskift.
Eftersom den sidste hat ikke fik den facon jeg havde håbet på vælger jeg at lave denne lidt længere.

  Den er dog nok blevet lige lang nok.

 

Tænker det kan klares med et ombuk, men ellers må jeg trævle et stykke op. Det tager jo ikke lang tid:-)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar