mandag den 21. april 2014

Udfordringsprojekt uge 15

Så har jeg fået bestil det rigtige garn til hatten. Det består af bomuld og hør. Har også bestilt nålen som bør passe til.


 Så går jeg igang med hækleprøverne. Uha det er da et bøvl. Godt jeg har flere størrelser af hæklenåle. Må helt ned i størrelse 3,5 for at det ser fornuftigt ud, opskriften sagde ellers nr 5.







 Jeg vælger, at bruge den anden hat til at måle efter, så jeg ikke igen står med en for lille hat.


 Så tror jeg ,at jeg er klar til at begynde på mønster delen.

Så er hatten færdig. Kunne godt have været bare lidt større, men satser på at det sidste kommer ,ved at den giver sig lidt i brug. Næste hat vil jeg prøve at få lavet med en lidt mere markant skygge, synes ikke at denne model er helt så god som min elskede gå hat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar