mandag den 21. april 2014

Udfordringsprojekt uge 14


Jeg vælger, at hækle med begge trådene og håber så jeg under vejs finder en løsning på ,at hækleprøven ikke passer helt.

Som det fremgår af billedet, har jeg lidt problemer med, at der ikke skal være huller, der hvor der er omgangsskifte. Som arbejdet skrider frem bliver det bedre.




 Så er jeg kommet til mønster delen. Uha det er svært. Må læse opskriften mange gange og bliver også nødt til at trævle op mange gange, før jeg synes det ser rigtigt ud.


 Her ses den færdige hat på en af mine lerhoveder.

Hatten er blevet rigtig fin, men nu kan jeg se resultatet af ,at jeg ikke havde det rigtige garn og at jeg ikke kunne finde en hæklenål størrelse, som kunne få hækleprøven til at passe: Hatten er for lille til mig, den passer til mine dagplejebørn.Øv



Ingen kommentarer:

Send en kommentar